خبرهای ویژه

» رژیم غذایی » این مواد خوراکی به آب رسانی بدن کمک می کنند

تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۷:۵۷

 کد خبر: 27855
 8 بازدید
 دیدگاه‌ها برای این مواد خوراکی به آب رسانی بدن کمک می کنند بسته هستند

این مواد خوراکی به آب رسانی بدن کمک می کنند

در باب رژیم و سلامتی نوشته”این مواد خوراکی به آب رسانی بدن کمک می کنند” را برای شما انتخاب کرده ایم. با امید به استفاده شما دوستان عزیز. شما را به خواندن این نوشته دعوت میکنیم. این مواد خوراکی به آب رسانی بدن کمک می کنند  ممکن سازی آب ضروری بدن از طریق خوردن مواد […]

در باب رژیم و سلامتی نوشته”این مواد خوراکی به آب رسانی بدن کمک می کنند” را برای شما انتخاب کرده ایم. با امید به استفاده شما دوستان عزیز. شما را به خواندن این نوشته دعوت میکنیم.

این مواد خوراکی به آب رسانی بدن کمک می کنند 

ممکن سازی آب ضروری بدن از طریق خوردن مواد خوراکی باید در رژیم خوراکی جای گرفته شود, بدلیل آنکه آب رسانی بدن بسیار مهم هست.آب رسانی لحظه دوچرخه سواری بسیار مهم هست با اینحال باید بدانید که حتی پس از دوچرخه سواری هم باید به بدن آب رسانی کرد. بدبختانه کمتر کسی به این مسئله دقت نشان میدهد. خیلی ها در طول روز به اندازه کافی آب مصرف نمی‌کنند.

 

اگر مکررا به بدن آب رسانی کنید دیگر نباید نگران دهیدراته شدن بدن لحظه ورزش و تمرین باشید.اگر از جمله افرادی هستید که چندان آب نمی‌خورید میتوانید به غذا های آبدار اکتفا کنید. به علاوه از طرف دیگر مواد معدنی موجود در این غذاها قادر اند جانشین الکترولیت هایی شوند که در اثر تعریق از دست می‌دهید, انرژی می‌دهند و از التهابات پیش گیری میکنند.

 

طالبی

طالبی اکثر از ۹۰% آب دارد و نوعی غذای ترمیم کننده محسوب میشود که می‌تواند جانشین ذخایر گلیکوژن در بدن شود.

 

انواع توت ها

توت ها اکثر از ۹۲% آب دارندو منبع آنتوسیانین میباشند. این ماده که به توت ها رنگ داده هست التهابات پس از تمرین را از بین میبرد و درد را کم میکند.

 

سوپ

سوپ هایی که از آب گوشت و انواع سبزی ها درست میشوند سرشار از سدیم بوده و مواد معدنی به بدن میرساند که ترکیبات الکترولیت را تکمیل میکنند.

برای شما نیز جالب است؟  این عصاره ها برای لاغر شدن مفید هستند

 

حبوبات

حبوباتی مانند برنج و بلغور جو لحظه پخت آب فراوانی جذب می‌کنند و بدن ما نیز لحظه هضم آن این آب را به خود جذب میکند. فیبر بلغور جو کلسترول را به خود جذب می‌کند.

 

فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای با ۹۲% آب یکی از پرآب ترین سبزی ها هست. از طرف دیگر سرشار از ویتامین C و A هست.

 

کاهو

کاهوی سالادی ۹۶% آب هست با اینحال انواع دیگر کاهوها اکثر مغذی میباشند تا آبدار.

 

خیار

خیار به اندازه کاهو آبدار هست و پوست آن حاوی ماده ای به اسم سیلیکا می‌باشد که به توانایی ارتجاعی پوست, ناخن ها و مفاصل کمک میکند.

 

کرفس

کرفس با ۹۵% آب, کالری کم و فیبر بالایی دارد.

 

 

مجله تفریحی و سلامتی سیرداغ تازه ترین مقالات مرتبط با سلامت مانند این مواد خوراکی به آب رسانی بدن کمک می کنند را برای شما تجمیع میکند. همراه ما باشید و خواهشمندیم سیرداغ را به دوستان خود معرفی کنید.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : رژیم غذایی
تبلیغات