خبرهای ویژه

» رژیم غذایی » لحظه ضروری برای لاغر شدن ۵ کیلوگرم

تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۰:۵۸

 کد خبر: 23979
 14 بازدید
 دیدگاه‌ها برای لحظه ضروری برای لاغر شدن ۵ کیلوگرم بسته هستند

لحظه ضروری برای لاغر شدن ۵ کیلوگرم

در باب رژیم و سلامتی نوشته”لحظه ضروری برای لاغر شدن ۵ کیلوگرم” را برای شما انتخاب کرده ایم. با امید به استفاده شما دوستان عزیز. شما را به خواندن این نوشته دعوت میکنیم. لحظه ضروری برای لاغر شدن ۵ کیلوگرم  برای اینکه قادر باشید ۵ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهید چقدر لحظه نیاز […]

در باب رژیم و سلامتی نوشته”لحظه ضروری برای لاغر شدن ۵ کیلوگرم” را برای شما انتخاب کرده ایم. با امید به استفاده شما دوستان عزیز. شما را به خواندن این نوشته دعوت میکنیم.

لحظه ضروری برای لاغر شدن ۵ کیلوگرم 

برای اینکه قادر باشید ۵ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهید چقدر لحظه نیاز دارید؟ ما با استناد به اصول رژیم و تغذیه به شما خواهیم گفت. کاهش وزن و لاغر شدن یکی از سخت ترین کارها هست. شما هم اگر در جستجوی این هستید که بدانید در عرض چند وقت میتوانید ۵ کیلو وزن تان را کم کنید, خواندن این نوشته را از دست ندهید.

 

حتماً تا اکنون شنیده اید که عده ای مردم انتظار دارند با سرعت نیم یا یک کیلو در هفته وزنشان پایین بیاید. با اینحال همۀ می‌دانید که همه ی وقت کاهش وزن به سادگی و پیوسته به دست نمی‌آید.دانش پژوهان برای اینکه متوجه شوند بیشتر انسانها ۵ یا ۴.۵ کیلو را در چه مدت کم می‌کنند

 

از معلومات مصرف کنندگان یکی از برنامه های مشهور کاهش وزن در کشور آمریکا سود گیری کردند و متوجه شدند متوسطِ مصرف کنندگان این مقدار وزن را تقریبا ۷ هفته کم کرده اند و ۹۰ درصد انها در کمتر از ۱۳ هفته این کاهش وزن را داشته اند.این خبر شاد کننده ای هست که برای بیشتر انسانها کاهش ۵ کیلو وزن اکثر از ۵ هفته طول میکشد

 

« میبینید که تنها نیستید! » و اینکه اینکار در طول ۳ ماه شدنی هست. با اینحال اگر میخواهید ۵ کیلو کم کنید باید این را در فکر داشته باشید: هر شخصی در کاهش وزن سرعت منحصر به خودش را دارد.بر عرصه محاسباتی که می باشد واضح می‌شود که هر فرد برای کاهش وزن دلخواهش چه مقدار از کالری های مصرفی اش باید کم کند.

برای شما نیز جالب است؟  بهترین شیوه برای از بین بردن چاقی موضعی

 

ولی باید گفت در حقیقت مردم با سرعت های متفاوتی وزن کم میکنند. این سرعت کاهش وزن نیست که ارزش دارد حتی استقامت آن مهم هست.برای نمونه افرادی که چاق میباشند ممکن هست با سرعت بالایی وزن کم کنند با اینحال افرادی که اضافه وزنشان بالا نیست همان مقدار وزن را با سرعت کمتری کاهش می‌دهند. تا وقتی این توانایی را داشته باشید که وزن کاهش یافته را حفظ کنید دیگر سرعت کاهش وزن اهمیتی نخواهد داشت.

 

با اینکه کاهش وزن سریع وسوسه انگیز هست و هیچ کس بدش نمی‌آید تجربه اش کند با اینحال همه ی وقت خواسته هایتان را مدیریت کنید و مسیری را گزینه کنید که هوشمندانه و تندرست باشد. کاهش وزن از طریق روشهای نا تندرست ممکن هست تنها دلیل سوزاندن وزن عضلات و آب بدن شود. که خیلی سریع مجدد این وزن باز خواهد گشت.

 

قبل از اینکه وارد بحران تازه ای شوید با چند تغییر کوچک شروع کنید. برای نمونه یقینا بخواهید قبل از اینکه یک برنامه خوراکی واپسین را شروع کنید, عادت خوردن میان وعده انتهای شبتان را کنار بگذارید یا به تمام وعده های خوراکی خود سبزی ها اضافه کنید. شمار فراوانی از مردم برای کاهش وزن می‌خواهند همه ی کارها را یکجا با هم انجام دهند با اینحال اینکار شدنی نیست و بعد از گذشت مدتی کوتاه تسلیم میشوند.

 

اگر با سرعتی که دوست دارید وزن کم نمی‌کنید ممکن هست چیزی – یا چیزهایی – برای شما علاقه مندان دشوار ایجاد کرده باشند. گاهی افرادی که با سرعت مد نظر وزنشان را کم می‌کنند اشتباهات کوچکی دارند. این اشتباه میتواند خوردن وعده ای با حجم بالا باشد, سود گیری از نان و پاستا در اکثر وعده های خوراکی باشد, خوردن غذا در انتهای شب و یا گاهی قاچاق خوری باشد.

برای شما نیز جالب است؟  بهترین شیوه های راحت و موثر برای کاهش وزن قطعی

 

برای کاهش وزن هر کاری میکنید می بایست از قبل مطمئن شوید که وزن کم شده ماندگار هست. گاهی عده ای مردم میخواهند از روش انجام عده ای رژیم های خوراکی و برنامه های ورزشی ویژه « معمولاً نا رایج » به کاهش وزن برسند با اینحال یک پرسش مهم می باشد که انها باید قبل از اقدام جواب بدهند: آیا می‌توانی باقی عمرت را نیز به اطاعت از این برنامه ادامه دهی؟

 

کاهش وزن با رژیم های ویژه و نا رایج نه تنها بعد از مدتی مجدد وزنتان را باز می گرداند حتی ممکن هست وزن اضافه شده این دفعه بیش از قبل نیز باشد. هر لحظه که وزن کم می‌کنید و مجدد باز میگردد کاهش وزن سخت تر می‌شود. از این جهت قبل از شروع یک برنامه خوراکی این پرسش را از خود بپرسید و اگر جوابتان نه بود به فکر راهی دیگر باشید. مطمئن شوید روشتان چیزی باشد که قادر باشید تا همه ی وقت به آن پایبند باشید.

 

اگر الان هم وزنتان را کم کرده‌اید و می‌خواهید مطمئن شوید وزن کم شده را حفظ می‌کنید, توصیه میشود از یک برنامه خوراکی متعادل سود گیری کنید و ورزش را به روش مرتب ادامه دهید. بعد از کاهش وزن « و حتی در طول آن » باید در انتخاب غذا انعطاف پذیری داشته باشید.

 

با سود گیری از یک برنامه خوراکی متعادل که شامل همه ی گروه های خوراکی مهم هست میتوانید خود را به درست غذا خوردن عادت دهید. ورزش کردن به روش مرتب نیز یاری مینماید بدن همۀ وقت} متناسب بماند و زحمتی که کشیده اید از بین نرود. پس سرعت کاهش وزن مردم با یکدیگر دارای اختلاف هست و اگر دیدید دوستتان با سرعت بیشتری از ما وزن کم می‌کند نباید نگران شوید.

برای شما نیز جالب است؟  بهترین پیش نهاد های تغذیه ای برای سالمندان

 

 

مجله تفریحی و سلامتی سیرداغ تازه ترین مقالات مرتبط با سلامت مانند لحظه ضروری برای لاغر شدن ۵ کیلوگرم را برای شما تجمیع میکند. همراه ما باشید و خواهشمندیم سیرداغ را به دوستان خود معرفی کنید.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : رژیم غذایی
تبلیغات