خبرهای ویژه

» رژیم غذایی » میان وعده هایی برای از بین بردن اشتهای کاذب

تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۲

 کد خبر: 27986
 17 بازدید
 دیدگاه‌ها برای میان وعده هایی برای از بین بردن اشتهای کاذب بسته هستند

میان وعده هایی برای از بین بردن اشتهای کاذب

در باب رژیم و سلامتی نوشته”میان وعده هایی برای از بین بردن اشتهای کاذب” را برای شما انتخاب کرده ایم. با امید به استفاده شما دوستان عزیز. شما را به خواندن این نوشته دعوت میکنیم. میان وعده هایی برای از بین بردن اشتهای کاذب  عده ای میان وعده ها میباشند که قادر اند جلوی اشتهای […]

در باب رژیم و سلامتی نوشته”میان وعده هایی برای از بین بردن اشتهای کاذب” را برای شما انتخاب کرده ایم. با امید به استفاده شما دوستان عزیز. شما را به خواندن این نوشته دعوت میکنیم.

میان وعده هایی برای از بین بردن اشتهای کاذب 

عده ای میان وعده ها میباشند که قادر اند جلوی اشتهای کاذب را بگیرند, این شیوه برترین راه برای رویارویی با پرخوری و چاقی هست. این یک حقیقت پدیدار هست; وقتی پای سلامتی به میان می آید, چیزیی که می خورید, اکثر از هر چیز دیگری, ارزش پیدا میکند. انتخاب غذای درست می تواند مریضی‌ها را از شما دور کند,

 

پوست و مو های‌تان را خوشگل و تندرست نگه دارد و حتی به شما کمک کند اکثر عمر کنید. شواهد بسیار فراوانی نمایش داده که رژیم خوراکی هرروز‌ی شما, می تواند اشتهای کاذب را از بین ببرد.همۀ‌ی ما چیزهایی را هوس می کنیم بخوریم که معمولاً هم ارزش خوراکی ندارند. با اینحال حرکتی به سادگی گزینه یک میان وعد‌ه‌ی خوب می تواند به شما کمک کند, همه ی وقت گزینه‌های بهتری در تغذیه داشته باشید.

 

قدرت پروتئین در رژیم خوراکی

این که رژیم‌های خوراکی پر پروتئین, متدهایی کارساز در کاهش وزن میباشند, دلیل دارد؛ وقتی شما سیر و خوشنود هستید, بهتر فکر می کنید و از اینرو تصمیماتی که میگیرید خیلی کمتر از روی وسوسه یا یک میل ناگهانی هست. پروتئین موجود در غذا, به وسیله تمام بخش‌های بدن تان مصرف میشود تا افزایش کنید

 

و عملکرد خوبی داشته باشید. پروتئین, در طیف بسیار متنوعی از غذاها یافت می شود, هم منابع حیوانی و هم منابع گیاهی, از اینرو میتوانید در هر نوع رژیمی که هستید, به مقدار کافی پروتئین مصرف کنید.

برای شما نیز جالب است؟  مصرف تخم شربتی و کاهش وزن برای مردم

 

پروتئین, چگونه اشتها را کم می کند؟

ساده هست؛ وقتی شما برای مدت طولانی‌تری احساس سیری می کنید, احتمال این که گرسنه شوید و تصمیم‌های بد خوراکی بگیرید خیلی کمتر خواهد شد. وقتی گرسنه باشید, یک برش بزرگ پیتزا یا کیک شکلاتی, بسیار وسوسه برانگیز به چشم خواهد آمد.

 

پروتئین از دو راه دیگر هم اشتهای‌تان را کم می کند; قند خون را تثبیت کرده و ایجاد و خوی‌تان را بهتر میکند. اسید آمینه‌‌ی موجود در پروتئین, برای تعدیل هورمون‌ها ضروری هست, یعنی هورمون‌هایی که ایجاد‌تان را تثبیت کرده و بعنوان یک داروی طبیعی ضد پریشانی رفتار میکنند. وقتی شما آرام و خونسرد هستید, خیلی راحت‌تر قادر اید انتخاب‌های تندرست خوراکی داشته باشید.

 

میان وعده‌ی حیرت انگیز

مغزها, سرشار از پورتئین میباشند و زمان زیادی ست که کارشناسان تغذیه, آن ها را بعنوان میان وعده‌ای بسیار بی مانند توصیه می کنند. با اینحال با استناد به مطالعه‌ای واپسین روی مغز, گردو برای غلبه بر گرسنگی و اشتها, کامل و اعجاب انگیز هست.این مطالعه که در نوع خود, اولین هست نشان داد افرادی که اسموتی‌های ترکیب شده با گردو خورده بودند نسبت

 

به گروهی که اسموتی‌های‌شان گردو نداشت, در طول روز کمتر احساس گرسنگی کرده بودند. این مردم با سود گیری از MRI مورد تست قرار دریافت کردند و معلوم شد گروهی که اسموتی با گردو مصرف کرده بودند, درمقایسه با گروهی که گردویی مصرف نکرده بودند, واکنش بسیار کمتری درمقایسه با تصویر های پیتزا و دسر نمایش دادند. دانش پژوهان متوجه شده اند وقتی این مردم گردو خورده بودند, آن بخش از مغز که به بازرسی اشتها مرتبط هست, اکتیو شده بود.

برای شما نیز جالب است؟  این مواد خوراکی از سرطان جلوگیری می کنند

 

دلایل دیگری که باید گردو بخورید

گردو, منبعی بسیار مغذی هست که مخصوصا از نظر ویتامین E, امگا ۳ و فیبرهای خوراکی فراوانی که دارد, برای‌تان بی مانند خوب هست. خوردن گردو برای سلامت قلب و سیستم تنفسی سودمند هست و حتی خواص ضد سرطانی دارد. توانایی گردو برای فریب دادن مغز جهت گزینه غذا های تندرست‌تر, امتیازی هست که نمی توان به سادگی از آن گذشت.

 

گردو می تواند میان وعده‌ی هوشمندانه‌ای باشد با اینحال برای این که از فایده ها آن بیشترین سود را ببرید میتوانید آن را به سالاد, ماست و اسموتی‌های‌تان اضافه کنید, حتی میتوانید خودتان کره‌ی گردو درست کنید.

 

میان وعده‌ها را حداقل نگیرید

چیزی که برای غلبه بر اشتها, هرگز نباید فراموش کنید این هست که به خوردن میان وعده ارزش بدهید. یقیناً فکر کنید خوردن بین وعده‌های اصلی خوراکی, برای کاهش وزن و حفظ وزن فرضیه‌آل, خوب نیست, با اینحال حقیقت این هست که خوردن میان وعده‌های تندرست حتی میتواند برترین راه غلبه

 

بر اشتها و گرسنگی باشد. وقتی در شرایط “گرسنه بودن” قرار نگیرید, احتمال این که غذا های تندرست و مغذی را انتخاب کنید خیلی اکثر میشود و سراغ اولین چیزی که برای خوردن در معرض دارید نخواهید رفت.

 

 

مجله تفریحی و سلامتی سیرداغ تازه ترین مقالات مرتبط با سلامت مانند میان وعده هایی برای از بین بردن اشتهای کاذب را برای شما تجمیع میکند. همراه ما باشید و خواهشمندیم سیرداغ را به دوستان خود معرفی کنید.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : رژیم غذایی
تبلیغات