خبرهای ویژه

» رژیم غذایی » ۳ پیش نهاد مهم پیرامون کاهش وزن که باید بدانید

تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۶:۱۸

 کد خبر: 26850
 15 بازدید
 دیدگاه‌ها برای ۳ پیش نهاد مهم پیرامون کاهش وزن که باید بدانید بسته هستند

۳ پیش نهاد مهم پیرامون کاهش وزن که باید بدانید

در باب رژیم و سلامتی نوشته”۳ پیش نهاد مهم پیرامون کاهش وزن که باید بدانید” را برای شما انتخاب کرده ایم. با امید به استفاده شما دوستان عزیز. شما را به خواندن این نوشته دعوت میکنیم. ۳ پیش نهاد مهم پیرامون کاهش وزن که باید بدانید  یقینا کسی به شما نگفته باشد که برترین و […]

در باب رژیم و سلامتی نوشته”۳ پیش نهاد مهم پیرامون کاهش وزن که باید بدانید” را برای شما انتخاب کرده ایم. با امید به استفاده شما دوستان عزیز. شما را به خواندن این نوشته دعوت میکنیم.

۳ پیش نهاد مهم پیرامون کاهش وزن که باید بدانید 

یقینا کسی به شما نگفته باشد که برترین و راحت ترین راه لاغر شدن چیست با اینحال ما در این نوشته طی سه پیش نهاد به شما برترین راه لاغری را خواهیم گفت. اگر در حال تلاش برای کم کردن وزن هستید, یقینا نکات تکراری مرتبط به کم کردن وزن را به دفعات و به دفعات شنیده‌اید. «Ted Spiker», نویسنده‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های سلامتی و تناسب‌اندام, پیش نهاد‌های چشمگیر و سودمندی را در کتاب واپسین خود به اسم «Down Size» معرفی می کند.

 

۳ نکته مهم برای کاهش وزن
از شنیدن پیش نهاد‌های مرتبط به کاهش وزن خسته شده‌اید؟ خیله بسیار محشر! با اینحال این نکات واپسین را مطمئنا دوست خواهید داشت. اگر در حال تلاش برای کم کردن وزن هستید, یقینا نکات تکراری مرتبط به کم کردن وزن را به دفعات و به دفعات شنیده‌اید. «Ted Spiker»,

 

نویسنده‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های سلامتی و تناسب‌اندام, پیش نهاد‌های چشمگیر و سودمندی را در کتاب واپسین خود به اسم «Down Size» معرفی می کند. سه مورد از درس‌های پرطرفدار ایشان این‌هایی میباشند که در این نوشته خواهید خواند.

 

برای دوردستی از وسوسه تنها اراده کافی نیست
منظور از نیروی اراده رنج کشیدن نیست, حتی داشتن استراتژی هست. باید یک جواب اضطراری به شکل یک “اگر چنان شد, پس…” داشته باشید: اگر x رخ بدهد, پس شما y را انجام میدهید. «Spiker» میگوید, برنامه ممکن شما به عادت جدیدتان مبدل خواهد شد, و انگیزه‌تان را پایین پا میگذارید تا بگویید “حتماً, چرا که نه؟”

برای شما نیز جالب است؟  کنار آمدن با گرسنگی شدید در طول رژیم غذایی

 

ایشان پیش نهاد می کند که یک لیست ذهنی از سناریوهایی که معمولا شما را از مسیر خارج میکنند تهیه کرده و برنامه‌ی خودتان را دیزاین کنید. مثلاً:

 

-اگر همسرم در حال خوردن تکه‌های پنیر بود, پس من سبزی ها و حموس را گزینه میکنم.

 

-اگر همکاران من مستقیما سر وقت کاپ کیک‌ها رفتند, پس من هر هفته «یا هر ماه» تنها یکی از آن ها میخورم.

 

-اگر اتفاقی در یک رستوران مکزیکی دعوت شدم, گوآکاموله و سالسا, و مارگاریتا و آب را به روش یک در بین خواهم خورد.

 

باید کلمات جادویی را بدانید
«Spiker» اشاره می کند تحقیق‌ها نشان می دهد تفاوت جزئی در گزینه کلمات میتواند منجر به انتخاب‌های خوراکی بهتری شود. گفتن این که “من بستنی نمیخورم” در سنجش با گفتن “من نمیتوانم بستنی بخورم.

 

” به شما قدرت می دهد! در حقیقت, افرادی که عبارت “نمیخورم” را تمرین کردند ۶۴ درصد مواقع غذا های تندرست‌تر را گزینه کردند, در سنجش با افرادی که از “نمی توانم” سود گیری کردند و تنها در ۳۹ درصد مواقع گزینه‌های تندرست داشتند.

 

شاهکارهای تناسب اندام خودتان را بشمارید, نه کالری‌ها را.
تحقیق‌ها نشان میدهد که کنترل بر خودتان « مانند ثبت سوابق غذاها یا شمردن کالری‌ها» رابطه فراوانی با کم کردن وزن دارد. در چنین موقعیتی, اینکار می تواند خسته ‌کننده شود, به‌ویژه وقتی یاد می گیرید که غذا های تندرست‌تر بخورید و میتوانید کالری‌ها را تخمین بزنید.

 

پس «Spiker» تغییر رویه داد و با پیگیری تمام ورزش‌های خود با اهداف سالانه «۱۵۰۰ کیلومتر دو, ۱۲۰ کیلومتر شنا, ۳۰ هزار ثانیه پلانک و غیره» کنترل بر خودش را با تناسب‌اندام مرتبط کرد.«Spiker» میگوید این استراتژی راحت‌تر بود و در تعیین اهداف و تمرکز بر قدم‌های کوچک در این پروسه به ایشان کمک نمود. یک راه فوق‌ العاده برای لاغر شدن و به حقیقت پیوستن آن

برای شما نیز جالب است؟  رژیم غذایی خوب برای مبتلایان به فشار خون

 

 

مجله تفریحی و سلامتی سیرداغ تازه ترین مقالات مرتبط با سلامت مانند ۳ پیش نهاد مهم پیرامون کاهش وزن که باید بدانید را برای شما تجمیع میکند. همراه ما باشید و خواهشمندیم سیرداغ را به دوستان خود معرفی کنید.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : رژیم غذایی
تبلیغات