خوب با استایل بدنی خود غذا بخورید

در باب رژیم و سلامتی نوشته”خوب با استایل بدنی خود غذا بخورید” را برای شما انتخاب کرده ایم. با امید به استفاده شما دوستان عزیز. شما را به خواندن این نوشته دعوت میکنیم. خوب با استایل بدنی خود غذا بخورید  تیپ بدنی شما به چه نحو هست؟ گلابی یا سیبی شکل؟ دیدنی هست بدانید که ...

در باب رژیم و سلامتی نوشته”خوب با استایل بدنی خود غذا بخورید” را برای شما انتخاب کرده ایم. با امید به استفاده شما دوستان عزیز. شما را به خواندن این نوشته دعوت میکنیم.

خوب با استایل بدنی خود غذا بخورید 

تیپ بدنی شما به چه نحو هست؟ گلابی یا سیبی شکل؟ دیدنی هست بدانید که برای هر نوع استایل بدنی یک نوع رژیم خوراکی می باشد. تمام تیپ هاي بدنی دلنشین و خاص میباشند با اینحال آیا تا این لحظه این پرسش برای شما علاقه مندان پیش آمده که چرا هر یک از تیپ ها در قسمت مخصوصی از بدن استعداد چاقی دارند و چربی ذخیره میکنند؟

 

عده ای مردم از قسمت میان تنه استعداد چاقی دارند و عده ای مردم در قسمت باسن یا ران ها. همه ي ما بر عرصه تیپ هاي بدنی مان لحظه کاهش وزن در قسمت هاي مخصوصی از بدن دچار سخت می‌شویم. برای رفع این سخت بدونیم به شما بیان می کند که بر عرصه تیپ بدنی خود چه غذاهایی را بخورید تا هم سالم بمانید و هم وزن کم کنید.

 

تیپ بدنی مستطیل

مناسب با استایل بدنی خود غذا بخورید

باسن کوچک و کمر بی حالت از خصوصیت هاي این تیپ بدنی هست. تیپ هاي بدنی مستطیل شکل معمولا اضافه وزن پیدا نمیکنند با اینحال در چنین موقعیتی بهتر هست چربی هاي سالم مانند آووکادو، بادام، ماهی سالمون و… مصرف کنند و پروتئین هاي گیاهی به برنامه خوراکی خود اضافه کنند.

 

مهم نیست چقدر لاغر هستید مهم این هست که همه ي وقت برنامه خوراکی سالمی داشته باشید. پس سعی کنید چندان سمت شیرینی و غذا هاي ناسالمی مانند  فست فود نروید.

 

تیپ بدنی سیب

مناسب با استایل بدنی خود غذا بخورید

تیپ هاي بدنی سیب در قسمت میان تنه چاق درشت تر میباشند. از اینرو باید تعداد وعده هاي خوراکی انها چندان و مقدار غذا کم باشد. ۶ وعده در روز غذا بخورید و مقدار غذا را کم کنید.غذا هاي سرشار از فیبر، میوه، سبزیجات، ویتامین C و لبنیات کم چرب مصرف کنید. غذاهایی که گاز معده تولید می‌کنند نخورید مانند فست فود، نان و عده ای سبزیجات.

 

تیپ بدنی گلابی

مناسب با استایل بدنی خود غذا بخورید

تیپ هاي بدنی گلابی باسن و پایین تنه درشت تری درمقایسه با بالاتنه دارند. این تیپ ها در قسمت باسن و ران چاق میشوند و معمولا دچار سخت احتباس آب می‌شوند. تیپ هاي بدنی گلابی باید گوشت، ماهی، تخم مرغ، تولیدات لبنی و غذا هاي سرشار از پروتئین مصرف کنند.

 

میوه هایي مانند هندوانه و آناناس برای این تیپ هاي بدنی بینظیر میباشند بدلیل آنکه سمومی که سرعت متابولیسم بدن را کاهش می‌دهند از بین می‌برند. این میوه ها را بهمراه چای هاي گیاهی مانند چای سبز مصرف کنید.غذاهایی که سدیم فراوانی دارند مصرف نکنید. به عبارت دیگر مصرف نمک و غذا هاي تصفیه شده مانند نان، نودل و برنج را کم کنید و آنها را با غذا هاي کامل جانشین کنید.

 

تیپ بدنی ساعت شنی

مناسب با استایل بدنی خود غذا بخورید

تیپ بدنی ساعت شنی مطلوب ترین تیپ بدنی برای خانم هاست. این تیپ ها در تمام قسمت هاي بدن به طرز یکسان چاق میشوند. احتمال بالا رفتن قند خون تیپ هاي بدنی گلابی چندان هست. از اینرو پیش نهاد میکنیم غذاهایی که مهم قند خون پایینی دارند مصرف کنند و تعداد وعده هاي خوراکی را چندان و مقدار غذا کم باشد.

 

۵ الی ۶ وعده خوراکی در روز داشته باشند. میوه و سبزیجات تازه مصرف کنید و از پروتئین هاي بدون چربی چربی سالم بگیرید. از مصرف غذا هاي تصفیه شده مانند «نان، نودل و برنج» دوردستی کنید و غذا هاي کامل را جانشین انها کنید.

 

 

مجله تفریحی و سلامتی سیرداغ تازه ترین مقالات مرتبط با سلامت مانند خوب با استایل بدنی خود غذا بخورید را برای شما تجمیع میکند. همراه ما باشید و خواهشمندیم سیرداغ را به دوستان خود معرفی کنید.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *